BAŞVURU FORMU

Sizlerle çok daha güçlü olacağımızı biliyoruz, başvuru formunuzu doldurarak bu güçlü birlikteliğe ilk adımı atabilirsiniz.

    Doğrulama kodu
    captcha

    Doğrulama kodunu aşağıdaki alana giriniz (gerekli)

    AÇIK POZİSYONLAR

    SimpliX Teknoloji olarak ekibimize dahil etmeyi planladığımız açık pozisyonlar.

    Genel Nitelikler:

    İş Tanımı:

    Genel Nitelikler:

    • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
    • Benzer pozisyonlarda en az 5 yıl deneyimli,
    • Windows ve/veya Linux Sunucu Ailesi ürünlerinde deneyimli,
    • Sunucu, depolama ve sanallaştırma teknolojilerinde deneyimli (tercihen; Nutanix, NetApp, Vmware),
    • Hyper-Converged altyapılarda deneyimli (NetApp, Nutanix),
    • Yedekleme çözümlerinde deneyimli,
    • Yaratıcı, çözüm odaklı, yeniliklere açık, teknolojiyi sürekli takip eden,
    • Güçlü müşteri ilişkileri yönetimi becerisine sahip,
    • Askerlik hizmetini tamamlamış ya da en az 3 yıl tecilli,
    • İngilizce bilen.

    İş Tanımı:

    • Müşterilerin iş ihtiyaçlarını analiz edebilecek ve uygun konfigürasyonlar çıkaracak,
    • Müşterilere depoloma ve sanallaştırma ürünlerimizle ilgili PoC ve kurulumları gerçekleştirecek,
    • Üreticiler ve hizmet sağlayıcılarla ilişkileri yönetecek.
    Genel Nitelikler:

    • Meslek Yüksek Okulu veya tercihen Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
    • Bilgisayar donanımları (PC, Monitor, Yazıcı), Windows işletim sistemi ve Microsoft Office uygulamaları konusunda bilgili,
    • Microsoft 365 ürünlerinde çalışanlara destek verebilme (Exchange Onlie, Teams, OneDrive v.d),
    • Temel Network konusunda bilgili,
    • Ögrenmeye açık ve kendini sürekli geliştiren,
    • Tercihen üretim sektöründe çalışmış,
    • Tercihen helpdesk tecrübesi olan,
    • İletişimi güçlü ve kolay iletişim kurabilen,
    • Kurumsal firma kültürüne sahip,
    • Gebze ve çevresinde ikamet eden,
    • Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış olmak.

    İş Tanımı:

    • Kullanıcı sorunlarının ve taleplerinin karşılanmasına yönelik help desk hizmeti vermek,
    • Microsoft 365 üretkenlik araçlarında ortaya çıkabilecek kullanıcı sorunlarına destek vermek,
    • Bilgisayar donanımlarının kurulumunu, ayarlarının yapılması, periyodik bakım faaliyetlerini takip etmek,
    • Bilgisayar donanım ihtiyaç taleplerinin takibini yapmak,

    KARİYERİNİZ İÇİN

    İLETİŞİME GEÇEBİLİRSİNİZ

    • Küçükbakkalköy mah. Defne Sok.
      Flora No:1 İç Kapı No:365
      34750 / Ataşehir / istanbul
    • +90 216 709 84 26